tisdag 17 juni 2014

Min värld!


Tack Björnåkerskolan, kollegor o elever, vi ses igen den 11 augusti
Tack Prismateatern, vänner o skådespelare, vi ses ju den 19 augusti
Tack ödet, överraskningar o glädjeämnen, vi ses ju om och om igen
Tack livet, upplevelserna o lyckokänslorna, som är hela min värld 

Hej Resturang Los Caracoles i Barcelona, äter hos er nu på fredag
Hej stugan i Skarviken vid Burträsksjön, flyttar in i dig den 1 Juli
Hej alla andra ni underbara mäniskor, jag hoppas vi ses snart igen
Hej dit jag ska åka till under jullovsresan, någonstans i min värld




En av de Damernas värld från 1942 i perfekt skick som jag hittade
då vi städade o slängde saker på skolan. Kunde inte låta bli o spara dem.

 

1 kommentar:

  1. Hej och tack Lars... hoppas du får det bra i Barcelona... glöm inte att allt som folk säljer ska man inte köpa. Eller snorta. KRAM!

    SvaraRadera