fredag 30 mars 2012

Ibland

Ibland funderar jag på att undersöka om det går att lägga in musik på min blogg,en del låtar säger så mycket. Men jag inser snabbt att det inte är lönt att försöka. Jag har ju inte ens patent på det jag själv skapat.

Vill dock säga att det värmer varje gång jag ser att något löser sig, när det blir bra för någon eller några. O har jag en del i det, givit något råd som tydligen fått ett frö att växa, en blomma att blomma. Ja då ler jag faktiskt till o med lite försiktigt åt min egen insats.
Men strammar sedan snabbt tillbaka min läppar, för att det inte ska synas.

2 kommentarer:

  1. Hej Lars. Jag är Vendela i 7C. Din blogg är väldigt bra och inspirerade. Du har väldigt kloka tankar och är en väldigt bra lärare. Det är kul att du börjat vara i våran klass. Du får gärna läsa upp en bit ur din bok för våran klass. Ha en fin helg Lars, så ses vi på måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vendela!
      Jag hoppas att jag får möjlighet att läsa ur boken för er snart.

      Lars

      Radera