söndag 28 april 2013

Snabbare än du anar!

Vadå snabbare än jag anar? Om någon säger till mig att det kommer att ske snabbare än jag anat så kan det ju medföra att jag börjar hoppas på/fasas över att det som skall hända händer snabbare än jag anade att det skulle ske tidigare, vilket på något sätt gör att jag anar att det ska ske tidigare i fortsättningen. För anar är väl varken då man hoppas eller fasas över att det ska ske? Utan när ens logik och erfarenhet tror att det är mest realistiskt att det skall ske? O är det så att man anar att något aldrig ska ske så är ju snabbare än man anar på något sätt inget alls eftersom att om man anar att något aldrig ska ske så kan det ju inte ske varken tidigare eller senare än aldrig? Sker det en då fast man anade att det aldrig ska ske så har ju ens aning haft helt fel, eftersom ens aning inte anande att det skulle ske. Suck! Det är nog nu så att det enda detta aningslösa resonemang har medfört är att åtminstone jag blev mer förvirrad snabbare än jag anade. Jag hoppas på att det samma inte drabbade dig som läst detta resonemang runt ana. Ville dig inget illa, för jag anade ju inte då jag började skriva om ana att det snabbare än du anar skulle bli så här aningslöst.


Jag anade inte att det skulle bli så här
snabbare än du anar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar