lördag 9 juni 2012

Har nog fel

Misstänker att jag tagit miste, eller chansen finns åtminstone att jag tagit miste. Vem vet? det får väl tiden utvisa.
O har att jag eventuellt hade fel gjort någon ledsen eller upprörd så ber jag om ursäkt, förlåt.


Inte för att jag har något emot att ha fel, inte alls förresten. Att ha rätt är överskattat jämfört med att vara lycklig.

Men om det är så att jag har fel o någon blir ledsen för att jag har fel, eller för att jag trodde något någon ville att jag skulle tro, eller att någon önskade sig att de jag trodde hade hänt skulle ha hänt så blir det ju mer komplicerat. Så:

Oavsett om jag har fel eller rätt så hoppas jag på att de som påverkas, eller som mina rätt eller fel antagande har med o göra hur som helst blir/är lyckliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar