onsdag 5 augusti 2009

Bloggos bloggis

Idag börjar resan. Sundsvall. Stockholm. Visby med medeltidsvecka. Måndag Oskarshamn o några dagar utan att jag vet var jag ska, och ska göra i södra sverige. Fredag på Växsjö Universitet och fredagkväll Stockholm, typ. Lördag Sundsvall och söndag hemfärd med en liten visit to Vikensbacke. Ja så ser det ungnefär ut.
Har faktiskt inte så stora förväntningar. Det känns endock inte bara jobbigt. Det är som något slags ingenting. Så jag vet itne om jag kommer att ha skoj. mer pengar på fickan skulle ha varit inspirerande så att jag kunnat boka bra boende de där "vet inte " dagarna i södra sverige.
men vem vet.
Kanske ny inspiration skapas.
Kanske nytt hopp fötts
O kanske blir jag nöjd med resan.

Det ska bli skoj att få veta vad de tycker om min novell på högskolan. O vem vet, kanske blir det att komma hem som blir skojigast. Vi får se.

1 kommentar:

  1. sluta vara i huvudet så mycke, he löser sig... allt ordnar sig till det bästa för dig å det vet du...
    Ha roligt, njut och res i varje ögonblick.

    Tips: www.whitneyhouston.com å lyssna på hennes nya låt... varning för tears...
    /e

    SvaraRadera