fredag 7 januari 2011

Syftet med en blogg, syftet med min facebook status.
Att göra reklam för en själv?
Att underhålla?
Att påverka?
Att berätta?
Att säga?
Att be?

Hur definera syfte? hur definera syfte utan att veta motivationen bakom?
hur definera motivation? hur definera motivation utan att veta alla orsaker?

Lyssnar just nu på, hoppas just nu på.

Hoppas

Hoppas, är inte det något ungt i dagens samhälle?
Blir så glad då pappa har planer, inte då han vet hur det är. Då han utvecklas, lyssnar, tycker om mig.

...samma skillnad som då
Bryr mig inte om skillnaden, utan möjligheten.
Eller skillnaden är en möjlighet den Å.
Å är en utveckling.

Lyssnar just nu på, väntar just nu på.

En tomte är lik sj, ja också lik kärlek, eller ny skriven schlager. Eller en bakåtvänd baksida av månen- kompisarna gillar att dansa, jag bjöd upp, men inte till dans. Till de som livet ska ge. Fast egentligen kunde jag bara dansa, kunde alltså, ville alltså, alltså e

Är att bli gammal att inte vilja?

Jag lyssnar just nu på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar