torsdag 17 maj 2012

Kan jag annat än gilla denna tolkning av drömmen jag skrev om här på bloggen igår?

"bra dröm:-) du pratar med ditt högre jag och verkar ha en god kontakt med ditt inre.du finner en annan väg, det verkar som att det är du som bestämmer nu och gör dina egna val utifrån din egna kärlek.färgen vit som var färgen på huset som du går igenom. står för.Välsignelse, frid, skydd, renhet, ärlighet, sanningen, oskuld.och kyrkan står för den andliga livskraften,mognadscyklen, du går ifrån något gammalt in i något nytt, det är bara att gratulera:-)och det är härligt att du gjorde lite som du ville och inte som man bör, det glädjer mig:-) du är vänlig mot dig själv, och finner egna vägar.fortsätt följa din kärlek och lyssna på dig själv.:-)"

Jag har bestämt mig för att jag ska se denna tolkning som sann, för det mår jag bra av. O jag ska absolut fortsätta försöka göra som det står för de mår jag också bra av, bara så att ni vet. 

Kram på er som av någon anledning råkar läsa min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar