fredag 7 september 2012

Dinosar förlåt!

Oj, det var visst så att det var våran onödiga konflikt
som skapade eldklotet som förintade dinosaurierna

Jag är övertygad att jag snackar för båda stridande parter
när jag säger att vi är jätteledsna för det vi ställde till med
Förlåt oss dinosar, vi blev förblindade av de sår vi fick
vi insåg aldrig vad de ord vi skrek var på väg att skapa

Jag förstår att de spöken som finns kvar likt skuggor från då
inte kan låta bli att i ursinnigt raseri tugga på oss hela tiden
Nu då jag det inser det så ber jag er inte nå längre om nåd
bit på ni, men snälla jag ber er att benåda den andra sidan

3 kommentarer:

  1. Jag trodde dinosaurierna dog ut omkring trettio miljoner år före den första hominiden klättrade ner ur träden. This makes very little sense, thus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar till anonym.
      Min vän. Det finns de som sagt mig att Vår konflikt har pågått sedan tiden i sig startade.
      Men även om de har fel så anser jag att den redan under vår livstid så har konflikten fått alldeles för stora konsekvenser. Konsekvenser som iaf tuggar sönder mig.
      Snälla låt konflikten ta slut, låt oss ägna oss åt de vi båda helst vill.
      Krama varandra!

      Radera
  2. Svar till anonym.
    Min vän. Det finns de som sagt mig att Vår konflikt har pågått sedan tiden i sig startade.
    Men även om dehar fel så anser jag att den redan under vår livstid så har konflikten fått alldeles för stora konsekvenser. Konsekvenser som iaf tuggar sönder mig.
    Snälla låt konflikten ta slut, låt oss ägna oss åt de vi båda helst vill
    Krama varandra!

    SvaraRadera