måndag 27 april 2009

27 April. Idag händer mycket.

Ja detta är första dagen jag skriver i denna blogg.
På morgon har jag blivit interjuvad av Norran om min bok. Har fått trevliga recensionsmail. Hittills bara positiva reaktioner. Peppar, peppar. Vi åkte till Skellefthamn och tog kort på Örjanskolan. Har lite svårt at hålla mig för skratt då jag blir fotad. Får hoppas att jag inte ser dryg ut. Det kändes konstigt att bli intervjuad istället för att intervjua folk.
Idag fyller min syster år. Får komma ihåg att ringa och säga GRATTIS syrran.
Ska på travet, för första gången sedan Classe slutade. Ska bli spännande att träffa nya chefen.
Ikväll ska vi handla en massa champagne till det inofficiella releaspartyt.
Har pratat en gång med redaktören idag, och ska prata med honom i afton.
Glömde att inte låsa dörren till vårt hem. min dotter hade glömt att de med sig den till skolan, och jag skulle låta bli att låsa. Mindes det två steg förre dörren. Men en då, ja vad säger man om det.
Undrar egentligen hur bokens framsida blir emottagen. Det kändes lite speciellt att se dem uppställda på bokhandeln Bokia här i Skellefteå. Spooky, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar