måndag 27 april 2009

Vet inte hur ofta man ska skriva i en blogg,

två gånger om dagen eller fler kanske är fel.
Travet var trevligt, jag vann några 100kr och det visade sig att den nya travchefen Helena var en jag kände som ung. Så det blir säker roligt att jobba där framöver. Gick på stan o insåg att jag lyder fast jag inte vill lyda. Ja, vad ska man säga, jag väljer att skratta, jag är kanske, iaf ganska rolig. Jo, förresten Elin ringde panik på travet. Hon hade lovat att skjutsa sin morfar då jag jobbade där, så det var bara att packa sig därifrån fortare än fortast. Bilen pajade för dem. Fläkten la av så nu måste jag ta den till verkstan imorgon. Det blir lite struligt därför med champange köpandet. Jag ville på Solbacken och inhandla. Vi får se nu. Har pratat med Ann-Marie om förläsningen på Medlefors, för skriv för livet eleverna. Vi får se hur det blir. Blir nog att jag kommer dit i höst också. Satt en stund inne på kyrkan, för att fånga lugnet, kyrkor är lugnande då de är tomma. Ska få igen pengar idag o, nu tror jag bara att det är en person på jorden som är skyldig mig pengar, ja vem vet under kan ske, även om jag hellre vinner igen vänskap än får pengar. Ja vem vet kanske blir det ett tredje inlägg sedan, men nu stannar jag för nu. KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar