tisdag 5 april 2011

JAG SYNS

Har just lagt ut mitt CV på Facebook.
http://www.facebook.com/editprofile.php?sk=contact&success=1#!/profile.php?id=573613564

Läste en intressant artikel i Amelia Nummer7 om hur man kan marknadsföra sig själv på nätet. Mer information om det numret men ej artikeln att läsa finns i nedanstående länk.
http://amelia.se/senaste-numret/2011/missa-inte-amelia-nr-7/

Jag insåg att jag inte utnyttjat mina egna kanaler, eller mig själv tillräckligt. Varken den här bloggen eller mitt facebook. Jag har ett twitterkonto men använder det inte, jag får se över om jag ska börja använda det i större utsträckning. Men så länge så ska jag lära mig at använda fejjan o bloggen bättre. Eller lära och lära, en del i att jag inte gjort det är att jag inte alltid prioriterar att skriva bland annat här.
Vad som gjorde mig glad då jag läste artikeln är att jag redan tänker efter ordentligt vad jag skriver på fejjan, o vad jag tycker gilla på. Jag skulle t.ex aldrig gå med i någon hat eller gnäll grupp, jag går bara med i grupper som är för något, o då naturligtvis sådant jag upplever som positivt och så moraliskt schysst som möjligt. Jag blir också gärna vän med många, har inget emot någon, o blir bara glad av att få dela med mig till som många som möjligt.
Måste nog byta profilbild nu, även om jag gillar bilden av mig läsande i en antik filosofibok i Kungahuset på Lunds universitet. Det är bra om man tittar in i kameran, för det kan inge förtroende.

Återkommer med mer info om detta.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar