onsdag 10 juni 2009

Åker iväg nu igen

Ja nu åker jag iväg ner till småland. Till Nässjö. Poesifestival och examen på skrivarkursen. Tåg inatt, pluggande o festivalande hela helgen. Imorgon tar min älskade dotter examen. tyvärr missar jag den. Får med mig min son och han flickvän hem till norrland på söndag.
Har själv tagit Filosofie kandidat examen. Skrivpedagogexamen tar jag ju i helgen. Läser historia o historieromanskrivande över sommaren. 200% Har över typ 80 poäng efter examen är klar, på universitetetet att använda till framtida magisterexamen i filosofi om jag vill.
Ska jag vara ärlig så är det bästa sättet att överleva att hålla på med något som håller hjärnans tankar sysselsatta istället för det vanliga som gör ont. Tur att jag också har några böcker till att göra klart. Annars blir jag väl tokig snart.

Kram på er alla. Ta hand om era vänner. Vem vet vi. Vi kanske ses snart.

1 kommentar:

  1. Jag är så stolt över dig!
    Du håller tal inför stora folkmängder.
    Du pluggar och pluggar och tar examen efter examen.
    Du är en fantastisk förebild för dina barn och andras barn.
    Du är en fantastisk människa, sambo, pappa och vän.
    Jag tar hand om mig, lever mår och myser med livet.
    Vi ses jättesnart hoppas jag.
    Kram kram kram
    Och stort grattis till dina examens

    SvaraRadera