onsdag 17 juni 2009

Det blir mer

JA vad ska man säga. Jag har så mycket jag skulle vilja berätta om de senaste dagarna. Solen har faktiskt skinit för mig på nå konstigt sätt. Poesifestivalen var lysande =) Dåligt dikt.
Är inbjuden på Bokmässan i Göteborg av mitt förlag. Till psykologiveckan på Umeå Universitet. JA man haver vad man görer. Som den som inte kunde stava sa (undertecknad).

Snabba steg på den blöta trottoaren
påminde mig om att det regnade i alla fall,
att jag har målet kvara att sträva efter
även om det var igår målet blev uppfyllt
enligt Metros orientaliska horoskop.
Treasureeye uppnåde dock en ny Deed
i Forgotten Tresure hall deep down in Moria
under nattens mörkaste timmar under
den norrländska midsommarsolen
under din frånvaro.
Leve myggen
de som suger ut allt
utan att dö av förgiftning.
Tänk på att de inte tycker att du luktar dåligt.
Var tacksam.
Puss

1 kommentar:

  1. och du undrar vad du ska göra??? är det inte rätt uppenbart vad som börjar hända i ditt liv...
    Skärp dig grabben!! Du behöver absolut inte plugga mer - du har allt du behöver nu. UT OCH SÄLJ DIG OCH DIN BOK DINA BERÄTTELSER... Bokmässan i GBG... ååålalalal, psyk.vecka i umeå....
    Jag tror på dig i massor GO GO GO FÖRFATTAREN POETEN GO GO GO
    /e

    SvaraRadera