fredag 25 september 2009

Mässrapport

Här vimmlar det av allt från härdade Göteborgare till kändisar som det skvallras om. Jag vimlar mest omkring, eller svammlar på i Faun förlagsmonter.
Vet inte om jag hinner få riktigt grepp på mässan, för varje gång jag går omkring har jag så lite tid över. Stress, stress, stress. Men spännande, spännande, spännande.

Har träffat på systern till den läraren jag hade i tvåan och trean. Jo,jo världen är liten. Hon är faktiskt en av förlagets 10 författare och bor i Småland, Eksjö. Den ni som läst min bok.

Har varit ute och tittat på Ostindienfararen. Fick en egen liten guidning och en massa ideér till skrivandet. Kanske skulle man åka med på deras nästa tur bort mot fjärran land där de bor på horisontens, rand. Är ju ganska van att dansa på den linjen.

1 kommentar:

  1. otroligt men sant...............världen ÄR faktiskt liten..........fantastiska men hektiska dagar, eller?? kram

    SvaraRadera