måndag 4 maj 2009

Festrapport







En massa bilder av olika människor som var med på releasepartyt. den mörhårige tjejen är min syster. Den vackra kvinnan med glasögon min sambo Åsa. Det gråhåriga trollet, undertecknad. Festen blev mer lyckad att vad jag vågat hoppas på. Tog en presentationsrunda där folk fick berätta hur de lärt känna mig. På engelska eftersom en gäst var från Zimbawe. Det tog för lång tid. Typ 1 dryg timme. Men då alla som förståt vilka alla var så blev de så mingliga. Det var folk där jag lärt känna som barn, till folk som dykt upp den seanste tiden, vilket gjorde att det blev en historia om nästan hela mitt liv. Några fattades för att alla hemligheter skulle bli uppdagade. Men de bjöd jag på själv istället. Budskapet i min bok är ju att man ska berätta. Så ni som tyvärr inte kunde komma, ni var med endå. Var lugn. ni blev snällt presenterade.

Vi bjöd på dryck och mat. Kanske för mycket av den ena . Ska inte skriva varför jag gör den analysen här i bloggen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar