onsdag 27 maj 2009

Turdag

i alla fall de mesta jag sett av den. Köpte nytt kastspö och rulle hos Kert i Skelleftehamn. Utanför cafet i Skelelftehamnscentrum träffade jag och Elin, Jocke, han är så härlig som människa.
Jag och Elin åt på Köket, de bjöd på Lunchen, där föll ordspråket att ingen lunch är gratis. Vann några hundra av en slump. Hittade en 200kr billigare färgpatron på gubbdagiset i stan. Tyvärr så gick det inte att ordna kanoten från Lasses ;), och V64,an gick inte in. Men jag har blivit klar med tre tentamen idag. Och jag fick reda på att det inte är obligatoriskt att åka på Växsjöträffen. =)

Imorgon så är dett en stor dag. Massage och så ska jag ju föreläsa på Biblioteket i stan om min bok. Ja vad ska man säga. Spännade blir det i alla fall. Kanske även för er som ska lyssna ;)

Ja överhuvudtaget händer det så mycket spännade framöver. Och jag kan inte låta bli att hoppas, se möjligheter, å så där. Visst allt kommer inte att gå som jag önskar, men va då, att hoppas gör mig faktiskt glad då jag hoppas och de är ju bra i sig.

Hejdå DU för NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar