fredag 1 maj 2009

Min son skiner

gladare än solen idag. Han har fått sin nya bärbara Mac. Jag håller på att ladda hem en film han gjort då han startade den över MSN. Han är ju filmfantast. Har ätit barmensaflarn, rädis och dill limåpor med kaviar. Och drukigt apelsinjuice. Varför skriver jag de. Int vet ja. kanske en bra info inför framtiden. Om jag ska skriva memoarer. Jag är som ganska stolt över sin son, som nu snart bott ett helt läsår i Gotland. Men han är så rackarns lång. Inte ärvde han Lill-Lasse direkt. Han har dessutom fått ett mjukt sinne. Inte bara det att han är snäll. Kanske för snäll precis som jag. Men han är mycket lugnare (för det mesta i alla fall). Och klok.
Idag blir det mycket förbereddelser inför partyt. Ska försöka göra lite filosofi läxa. Ta emot Tomas. O så händer det säkert några oförutsedda händelser.
Det var evigheter sen jag använde MSN. Har kännts infekterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar